پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ - July 19 2018
کد خبر: ۱۱۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
مدیر طرح ملی محرومیت زدائی لنده عنوان کرد:
یزدانپرست مدیر طرح ملی محرومیت زدائی لنده با اشاره به اینکه کمک به آموزش وپرورش از اولویت های کاری بنیاد علوی در طرح محرومیت زدائی این شهرستان است، گفت: احداث ۴ کلاس درس در حوزه روستایی و مدرسه ۶ کلاسه شهید فتحی در دستور کار بنیاد علوی است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، اولین نشست توجیهی پروژه مهر آموزش وپرورش لنده با حضور یزدانپرست مدیر ملی طرح محرومیت زدائی بنیاد علوی در این شهرستان، رئیس، معاونت آموزشی آموزش وپرورش و مدیران ۳ مقطع تحصیلی مدارس تشکیل شد. 

علی جاویدان رئیس آموزش و پرورش گفت؛ پروژه مهر به منظور ارتقاي كمي و كيفي فعاليت هاي آموزش و پرورش در آستانه بازگشايي مدارس و توفيق هر چه بيشتر در امر تعليم و تربيت نقشِ كاملاً مؤثر و مفيدي داشته باشد.


جاویدان افزود: طبق تفاهم نامه مشترک بنیاد علوی و آموزش و پرورش در راستای ایجاد انگیزه و ترغیب دانش آموزان به کسب علم و دانش، جمع آوری اطلاعات مربوط به دانش آموزان و فرهنگیان برتر در دستور کار قرار گرفت تا براساس این تفاهم نامه در مهر ماه جشن تجلیل از برترین دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی با حضور مسئولین بنیاد برگزار شود .

وی در پایان با اشاره به اینکه در طرح محرومیت زدائی شهرستان، بنیاد علوی نگاه ویژه‌ای به آموزش وپرورش دارد؛ گفت: وضعیت شاداب سازی فضاهای آموزشی در راستای پروژه مهر جهت انعکاس به رئیس بنیادمستضعفان کشور در دستور کار قرار می گیرد.

در این نشست یزدانپرست مدیر ملی طرح محرومیت زدائی لنده از اقدامات بنیاد علوی در راستای کمک آموزش و پرورش شهرستان خبر داد .

وی با اشاره به اینکه کمک به آموزش وپرورش از اولویت های کاری بنیاد علوی در طرح محرومیت زدائی این شهرستان است خبرداد، احداث ۴ کلاس درس در حوزه روستایی و مدرسه ۶ کلاسه شهید فتحی در دستور کار بنیاد علوی است.

یزدانپرست خاطر نشان کرد: بنیاد علوی در حوزه آزمایشگاهی به کمک آموزش و پرورش خواهد آمد و در این راستا وسائل آزمایشگاهی برای مدارس تهیه خواهد شد.

مدیر ملی طرح محرومیت زدائی لنده افزود: در حوزه فن آوری در راستای کمک به دانش آموزان روستایی این شهرستان بنیاد ورود خواهد کرد و بزودی مشکلات کلاس های درس دانش آموزان در حوزه فن آوری حل خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: