جمعه ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - November 24 2017
کانال اطلاع‌رسانی
کد خبر: ۱۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
عضو کمیسیون عمران مجلس:
یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سرعت و روند ساخت آزادراه تهران - شمال از رشد جهشی و قابل توجهی برخوردار بوده است همین مسئله موجب کاهش زمان رسیدن به شهرهای شمالی می‌شود.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: سرعت و روند ساخت آزادراه تهران - شمال از رشد جهشی و قابل توجهی برخوردار بوده است همین مسئله موجب کاهش زمان رسیدن به شهرهای شمالی می‌شود.

شهرام کوسه غراوی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: همکاری و هماهنگی خوب بنیاد مستضعفان به عنوان کارفرمای آزادراه تهران - شمال با وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم پیشرفت این پروژه را بعد از 25 سال به بالای 85 درصد رسانده است که امید می‌رود قطعه یک این پروژه که 32 کیلومتر طول دارد تا پایان سال 96 زیربار ترافیکی برود.

نماینده مردم مینودشت در مجلس با اشاره به انتقادات غیرقابل قبول منتقدان آزادراه تهران - شمال، گفت: منتقدان آزادراه تهران - شمال با این استدلال که طولانی شدن پروژه آن را غیراقتصادی کرده است تمایلی به صرف هزینه‌های جدید در این پروژه نداشتند اما باید توجه داشت به بهره‌برداری رساندن پروژه‌های عمرانی که مورد نیاز ضروری جامعه است نباید با نگاه صرفه اقتصادی نگریسته شود.

وی افزود: با به بهره‌برداری رسیدن قطعه یک آزادراه تهران - شمال قطعا حجم بار ترافیکی در جاده چالوس، هراز و آزادراه قزوین - رشت کاهش می‌یابد. امیدوارم با آغاز احداث قطعات دوم و سوم آزادراه تهران - شمال طی چند سال آینده این معضل بزرگ 25 ساله که مشکلات فراوانی را در جابه‌جایی بار و مسافر برای مردم به وجود آورده به طور کلی از بین برود و مردم بتوانند از مسیر امن، کم ترافیک و روان به استان‌های شمالی سفر کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: